Załóż bloga Zaloguj się



Zarabianie w internecie

Posted by zet on 15 Luty, 2008 21:36

Ciekawa sprawa co? Fajnie jest mieć dobrą stronę www, która zarabia dla nas pieniądze. Ja tak sobie właśnie myślę, jaką stronkę zrobić żeby zarabiała dla mnie kasę. Generalnie chodzi o to żeby się nie narobić, a w internecie zarobić. Najprościej to chyba zrobić jakiś dobry sklep internetowy. Ale kto tam bedzie wchodził i kupował jeśli nie będzie odpowiedniej promocji. Reklama w internecie to bardzo ważna rzecz i bez niej nie ma co robić żadnej strony, a o zarabianiu przez internet to już napewno ni emoże być mowy. Zarabianie w internecie nęci coraz większe rzesze ludzi, którzy tworzą nowe strony internetowe tylko po to żeby zarobić. Jest także coraz więcej portali, które oferują systemy partnerskie do zarabiania pieniędzy. Z moich obserwacji wynika, że niezłą kasę trzepią strony na których są filmy erotyczne. Tam to dopiero jest kasa do zarobienia. Oczywiśćie najlepiej zarabiają te serwisy, które mają dużo wejść unikalnych. Niektóre z nich odwiedza setki tysięcy ludzi miesięcznie i zostawiają tam w sumie setki tysięcy złoty. Dobrze sobie radzą także portale rozrywkowe bo tam wejścia idą w miliony, więc reklamodawcy chętnie wykupują tam reklamę i wydają duże sumy pieniędzy. Wystarczy zrobić stronę na której są fane filmy, zdjęcia, muzyka i już można zarabiać przez internet. Na początku nie będzie tego za wiele, ale jeśli zastosujemy skuteczną reklamę internetową to możemy spodziewać się szybkiego wzrostu zysków.

Information and Links

Join the fray by commenting, tracking what others have to say, or linking to it from your blog.



Dodaj komentarz
 authimage

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking. Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.